کد خبر: 291485
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
بازدید 303
تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس

مدیر کل و کارکنان کانون پرورش فکری استان همدان به رسم ادب و تجلیل تندیس های دست ساز مربیان کانون را به رزمندگان دیروز و مسئولان امروز اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل و کارشناسان کانون در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به دیدار معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان رفتند.
در این مراسم دو نفر از اعضاء کودک مراکز کانون با اهداء گل و تندیس به مناسبت هفته دفاع مقدس از مصطفی آزادبخت، رزمنده و جانباز دوران جنگ تحمیلی تقدیر کردند و این هفته را به او و همه رزمندگان دوران دفاع مقدس تبریک گفتند.
در ادامه بهناز ضرابی‌زاده پس از تبریک هفته دفاع مقدس، برنامه‌های کانون به مناسبت هفته ملی کودک را تشریح کرد و از مصطفی آزادبخت برای شرکت در برنامه‌های کانون دعوت به عمل آورد.
در دیدار دوم این روز، مدیر کل و همکاران کانون با فرماندار بهار دیدار کردند. بهناز ضرابی‌زاده در این دیدار از رشادت‌های احسان قنبری در دوران جنگ تحمیلی تقدیر کرد و افزود: شما قهرمان‌های ملی هشت سال دفاع مقدس هستید و لازم است به نوجوان‌های ما یادآوری شود که شما در سن 15 سالگی با جانبازی  از کشور خود دفاع کردید.
احسان قنبری پس از تشکر از زحمات مجموعه کانون گفت: بر ما تکلیف بود و رفتیم. با اینکه سن ما در آن زمان کم بود ولی تشخیص دادیم برای حفظ وطن باید به جبهه برویم و به تبعیت از امام خمینی(ره) به جبهه رفتیم و طبق وظیفه جنگیدیم.
فرماندار بهار در پایان چند خاطره کوتاه از در دوران جنگ تحمیلی را برای حضار تعریف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =