کد خبر: 291531
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
بررسی ۱۴۱ پرونده در کمیسیون شورای نظارت اسباب‌بازی

سومین نشست کمیسیون ثبت طرح و صدور مجوز اسباب‌بازی کشور در سال ۱۳۹۸ به بررسی ۱۴۱ پرونده اختصاص یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این در کمیسیون برای ۴۰ پرونده ثبتی ۹۹ پرونده خواستار مجوز تولید و ۱ پرونده که از کمیسیون قبل منتقل شده بود رای صادر شد.

بر اساس این خبر از مجموع پرونده‌های ثبتی، ۲۵ مورد از نظر ثبت بدون مانع تشخیص داده شد که این تعداد از نظر گروه‌بندی اسباب‌بازی‌ها، ۵ نمونه در گروه حرکتی و مهارتی، ۵ سرگرمی آموزشی و کمک‌آموزشی، ۷ اسباب‌بازی در گروه فکری و ۸ مورد در گروه فرهنگی‌هنری قرار گرفت.

هم‌چنین ۷۹ پرونده در سومین کمیسیون سال ۹۸ مجوز تولید دریافت کرد که از نظر گروه‌بندی ۲۳ سرگرمی در گروه حرکتی و مهارتی، ۴۳ اسباب‌بازی فکری، ۱۲ مورد در گروه آموزشی و کمک‌آموزشی و ۱ پرونده در گروه فرهنگی و هنری قرار دارد.

در عین حال در این کمیسیون ۱۱ نمونه برای بررسی بیشتر به کمیسیون بعدی ارجاع داده شد، ۱۹ مورد مشروط و ۷ پرونده نیز رای نیاورد.

لازم به یادآوری است: شورای نظارت بر اسباب‌بازی در ۶ گروه ‌حرکتی‌مهارتی، آموزشی و کمک‌آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، کمک‌درمانی، الکترونیکی و رایانه‌ای پرونده‌ها را بررسی می‌کند.

با توجه به سیاست‌های حمایتی و هدایتی و به‌منظور معرفی ایده‌ها، طرح‌ها و تولیدات داخلی، دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به تهیه فهرستی از اسباب‌بازی‌های جدید برای آگاهی جامعه صنعت اسباب‌بازی کرده است که از طریق رسانه‌های جمعی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نتیجه سومین نشست کمیسیون ثبت طرح و صدور مجوز اسباب‌بازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =