محفل ادبی آب و آفتاب و شعر در کانون پرورش فکری اصفهان برگزار شد

کارشناس مسئول ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: در چهارمین روز از مهرماه مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان میزبان میهمانان گرانقدر شاعر و نویسندگان از سراسر استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهرنوش شاهرخی اظهار داشت: در راستای ایجاد تعامل بین اعضاء انجمن ادبی کانون پرورش فکری و استفاده از علم و دانش و تجربیات شاعران و نویسندگان مطرح استان محفلی صمیمی با حضور نوجوانان پویا و کوشای کانون و شاعران و نویسندگان برجسته استان در این مرکز برگزار شد که این محفل لحظاتی به یاد ماندنی را رقم زد.

وی در ادامه افزود: در این محفل اثر دو پنجره و آوازهای سیب‌زمینی با حضور مهدی مرادی شاعر و صاحب اثر قرائت و بحث و بررسی گذاشته شد.

کارشناس مسئول ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان ادامه داد: دراین محفل ۵۰ عضو نوجوان پسر از مراکز شهر اصفهان، زرین‌شهر، گز برخوار، درچه، شاهین شهر و قهدریجان حضور داشتند که در این جلسه حرف‌هایی از جنس آب و آفتاب و شعر بر زبان‌ها جاری شد و کارگاه آموزشی بود برای بررسی عناصر شعر، تصویر سازی و همچنین استفاده این عناصر جهت ایجاد تناسب به کارگیری در کتاب و اشعار به بحث گذاشته شد.

مهرنوش شاهرخی در ادامه افزود: همچنین در این برنامه به اثر آوازهای سیب‌زمینی با نگرشی تازه به اجتماع و موضوعات مختلف، نگاهی متفاوت شد که این نگاه سوال های بسیاری برای اعضا ایجاد کرد و این امر زمینه ساز گفت‌وگو به سمت‌وسوی تازه شد.

وی در ادامه گفت: در این محفل مرادی با درایت و آرامش پاسخگوی سوال‌های همه حاضران در جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =