تجلیل از آتش نشان توسط اعضاء کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باغبهادران گفت: به مناسبت روز آتش نشان اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باغبهادران با حضور در ایستگاه آتش نشانی و اهدا کارت پستال های ویژه ای از زحمات کارکنان آتش نشانی قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرضیه پولادی با بیان اینکه هفتم مهرماه در واقع بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در

راه حفظ جان و آسایش ما ایثار و فداکاری می کنند تا بتوانیم در امنیت زندگی کنیم اظهار داشت: به همین مناسبت و در مراسمی که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان منصور شیشه فروش و جمعی از مسئولان

شهرستان لنجان در ایستگاه آتش نشانی شهر باغبهادران برگزار شد اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند تا از زحمات این زحمت کشان قدردانی کنند.

وی ادامه داد: در این مراسم اعضاء مرکز باغبهادران با برپایی کارگاه کارت پستال سازی ویژه نوجوانان و همچنین کشیدن نقاشی ویژه کودکان از زحمان آتش نشانان قدردانی کردند.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باغبهادران در ادامه افزود: همچنین در شروع این مراسم اعضاء کانون با اجرای برنامه خیر مقدم گویی، شعر خوانی حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیدند.

مرضیه پولادی در ادامه خاطر نشان شد: همچنین در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت های این مرکز برای حاضران معرفی شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =