گشایش نمایشگاه دستاوردهای اعضا در ۳۱ مرکز کانون گیلان

هم‌زمان با هفته ملی کودک، نمایشگاه دست‌آوردهای اعضای کودک ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،  گشایش نمایشگاه دستاوردها، با هدف معرفی آثار فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی اعضای کانون به مخاطبان و تشویق آیندسازان ایران اسلامی برگزارشد و توان‌مندی کودکان عضو ۳۱ مرکز فرهنگی هنری این نهاد، در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفت.

نقطه‌ی آغاز این رویداد فرهنگی با حضور مدیرکل کانون استان گیلان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ رشت رقم‌خورد و وی ضمن تبریک هفته ملی کودک به آینده‌سازان ایران اسلامی، شاهد گشایش این نمایشگاه از سوی اعضای کودک این مجموعه فرهنگی شد.

اسفندیارضیائی در این آیین، پیرامون اهمیت دوران کودکی و لزوم استفاده از فرصت‌های این ایام برای کودکان نیز سخن‌گفت و حضور کودکان در فعالیت‌های هدف‌مند، خلاقانه و نشاط‌بخش کانون را گامی درجهت بهره‌گیری از فرصت‌ها عنوان‌کرد.

وی هم‌چنین، اعضای کانون را زنان و مردان فردای ایران اسلامی دانست و بازی‌های کودکانه آنان را تمرین برای آینده‌سازی خواند.

بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای اعضای کانون با عنوان«آینده را باید ساخت» و اجرای فعالیت  قصه‌گویی، خوانش‌شعر و بازی و سرگرمی، ازدیگر برنامه‌های این روز با حضور کودکان دانش‌آموز بود.

گفتنی است، نمایشگاه دست‌آوردهای اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان گیلان، در تمامی روزهای هفته‌ ملی کودک پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهدبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =