«کودکان دارای نیازهای ویژه» میزبان و مهمان مربیان کانون سیستان و بلوچستان

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان هم‌زمان با روز «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» با حضور در جمع این کودکان نخستین روز هفته‌ی ملی کودک را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، «کودکان دارای نیازهای ویژه» میزبان و مهمان مربیان کانون بودند.

هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ی ملی کودک و نام‌گذاری نخستین روز آن به نام «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر»، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان با حضور در بیمارستان‌ها، مراکز بهزیستی و مدارس این روز را جشن گرفتند.

قصه‌گویی، کاردستی، بازی، کتاب‌خوانی و نقاشی از جمله فعالیت‌هایی بود که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز شماره یک ایرانشهر، بزمان، چابهار، شماره یک و دو زابل، زهک، سراوان، سرباز، کنارک، میرجاوه، نیمروز و هامون برای کودکان دارای نیازهای ویژه اجرا کردند و روز کودک را به آنان تبریک گفتند.

اهدای کتاب به کودکان دیگر فعالیت این مراکز در نخستین روز هفته ملی کودک بود که لبخند را بر لبان آنان نشاند.

قابل ذکر است مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول این هفته با ویژه‎برنامه‌های گوناگون و متناسب با نام‌گذاری روزها برای مخاطبان برنامه اجرا خواهند کرد.

گفتنی است «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی»، «کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری»، «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، رسانه و ارتباطات»، «کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» و «کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی» دیگر روزهای هفته ملی کودک هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =