اجرای برنامه‌ی مرکز فراگیر و واحد سیار شهری زاهدان برای کودکان دارای نیاز ویژه

مربیان مرکز فراگیر و واحد سیار شهری زاهدان با برگزاری کارگاه‌ها و ویژه‌برنامه‌های گوناگون میزبان کودکان دارای نیاز ویژه در نخستین روز هفته ملی کودک بودند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرکز فراگیر و سیار شهری زاهدان در نخستین روز هفته ملی کودک برای کودکان دارای نیاز ویژه برنامه اجرا کردند.

مربیان این مرکز، که چند سالی است به ارایه‌ی خدمت برای کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه مشغول است، در نخستین روز هفته ملی کودک و با توجه به اختصاص این روز به این کودکان با همکاری مدرسه بهاران شرایط حضور سی ناشنوا را در مرکز فراهم کردند و با برگزاری کارگاه‌های گوناگون ضمن مهارت‌آموزی به آنان، روز «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» را با یک‌دیگر جشن گرفتند.

کاردستی، سفال و نقاشی موضوع سه کارگاهی بود که حاضران در گروه‌های ده نفری در آنها حاضر شدند و نکاتی در مورد این سه هنر فراگرفتند.

در ادامه این کودکان از نمایشگاه آثار اعضای فراگیر مرکز بازدید کردند و ضمن دیدن توان‌مندی دوستان خود برای عضویت در کانون مشتاق شدند.

در این روز هم‌چنین مربیان کتاب‌خانه‌ی سیار شهری زاهدان به همراه کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در یکی از مدارس کودکان دارای نیازهای ویژه، ویژه‌برنامه‌های شاد فرهنگی، هنری و ادبی اجرا کردند و لحظه‌های شادی برای آنان خلق کردند.

قصه‌گویی، جشن و اجرای بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌هایی بود که برای دانش‌آموزان مدرسه تلاش اجرا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =