جلسه هماهنگی برنامه‌های «هفته ملی کودک» در استانداری آذربایجان شرقی

جلسه هماهنگی‌های نهایی برنامه‌های هفته ملی کودک با حضور روسا و نمایندگان نهادها و سازمان‌های استان، در استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، در این نشست که به منظور آخرین هماهنگی‌های مربوط به آئین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک برگزار شد، مدیرکل و نمایندگان ادارات استان برنامه‌های خود را ارائه و در خصوص اجرای این فعالیت‌ها توضیحاتی ارائه کردند.

دکتر بدرشکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در نهادینه کردن تفکر و پرورش اندیشه در کودکان تصرع کرد: این موضوع یک ضرورت انکارناپذیر برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

وی هم‌افزایی ادارات استان، برای این رویداد ارزشمند را موجب تقویت کمی وکیفی برنامه‌های بزرگداشت «هفته ملی کودک» عنوان کرد و تقویت این رویداد را خواستار شد.

علی بینش، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، با اشاره به شعار امسال هفته ملی کودک به تبین انتظارات از دستگاها و نهادهای اجرایی در آئین بزرگداشت این مناسبت پرداخت.

وی با تشریح برنامه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی از آمادگی کامل مراکز کانون استان، برای اجرای برنامه‌های «هفته ملی کودک» خبر داد.

بینش، توجه به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، اجرای برنامه‌های متنوع در مناطق محروم و روستایی، برگزاری آئین ویژه هفته ملی کودک با حضور مسئولان استانی، اجرایی کارگاهای هنری و ادبی در مراکز کانون، بازدید روزانه دانش‌آموزان از مراکز استان، تجلیل از فرزندان شهدای والا مقام و دیدار کودکان با مسئولان استان و شهرستان را از جمله فعالیت‌های کانون آذربایجان شرقی در هفته ملی کودک عنوان کرد.

استانداری، صدا و سیما، شهرداری، بهزیستی، هلال احمر، مرکز بهداشت استان، آموزش و پرورش، اداره فرهنک و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان از جمله نهادهایی بودند که مدیران کل یا نمایندگان آنها در این جلسه حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =