آذری‌جهرمی بر اهمیت تولید محتوا برای کودکان تاکید کرد

اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کردند و در این دیدار نظرهای خودشان را در رابطه با پروژه‌های در حال تولید مجموعه کودک‌آنلاین مطرح کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این ۲۱ نفر عضو دختر و پسر مراکز فرهنگی هنری  کانون تهران صبح روز، یکشنبه ۱۴ مهر با حضور در ساختمان کودک‌آنلاین به تماشا و داوری ۲۴ پروژه در حال ساخت این جشنواره پرداختند و سپس با حضور محمدجواد آذری جهرمی، نظرها و پیشنهادهای خودشان را در رابطه با این پروژه‌ها با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در میان گذاشتند.

در این دیدار فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سیدجمال هادیان طبایی‌زواره، دبیر جشنواره کودک آنلاین، حبیب ایل‌بیگی قائم‌مقام بنیاد سینمایی فارابی، محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده، بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن و کارگردانان پروژه‌های انیمیشنی کودک آنلاین حضور داشتند.

اعضای نوجوان و برگزیده کانون که در بین آن‌ها نویسندگان و شاعران نوقلم و هنرمندان علاقه‌مند به حوزه‌های تئاتر و هنرهای تجسمی حضور دارند پس از تماشای ۲۴ انیمیشن وب‌سری که قسمت‌های اولیه آن ساخته شده بود نظرهای خودشان را به شکل شفاهی و مکتوب ارایه کردند و به هریک از این آثارامتیاز دادند.

سپس نماینده اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون تندیس «منشور آینده» را هم‌زمان با هفته ملی کودک به وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات تقدیم کرد.

نوجوانان عضو کانون در دیدار با محمدجواد آذری‌جهرمی از ایجاد این امکان برای تماشای فیلم‌ها و داوری آثار به عنوان تجربه‌ای فراموش‌ناکردنی یاد کردند و از وزیر ارتباطات خواستند تا امکانات و شرایطی برای تکرار این تجربه‌ها فراهم کند.

 وزیر ارتباطات نیز در این گفت‌وگوها بر این نکته تاکید کرد که باید توجه بیشتری به کودکان و نوجوانان داشته باشیم و در حوزه تولید محتوا نیز باید همه دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

هفته ملی کودک طی روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =