بر بالین فرشته‌ها در مرکز شبانه‌روزی سمنان

در ویژه‌برنامه‌ی «بر بالین فرشته ها»، کودکان ۳ تا ۶ سال مرکز شبانه‌روزی سمنان، میزبان مدیرکل و مربیان کانون پرورش فکری شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ویژه‌برنامه‌ی «بر بالین فرشته ها»، ظهر روز یک‌شنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۸ در دومین‌روز از هفته‌ی ملی کودک، با مشارکت کانون پرورش فکری و بهزیستی با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان به‌همراه مشاوران، معاونان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون در مرکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان ۳ تا ۶ سال تحت نظارت اداره‌کل بهزیستی این استان برگزار شد.

مربیان کانون شهرستان سمنان در این مرکز با اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی‌های گروهی و...، روز شاد و پرخاطره‌ای را برای کودکان ۳ تا ۶ سال رقم زدند که با استقبال مربیان بهزیستی و کودکان روبه‌رو شد.

این برنامه با هماهنگی اداره‌کل بهزیستی استان به‌عنوان یکی از اعضای کارگروه هفته‌ی ملی کودک با هدف توجه به کودکان آسیب‌دیده انجام شد و در پایان این دیدار، هدایایی از سوی کانون پرورش فکری و بهزیستی به کودکان اهدا شد.

گفتنی است؛ برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، ۱۳ تا ۱۹ مهرماه در استان سمنان به میزبانی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =