«قول‌می‌دم بزرگ نشم» در اٌسکُلک روی صحنه رفت

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با یک سبد فعالیت فرهنگی و هنری میهمان کودکان روستای «ُاسکُلک» شهرستان رودبارشدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این فعالیت ‌هدف‌مند، هم‌زمان با هفته ملی کودک و در راستای اجرای طرح «کودک، هنر و نمایش» صورت‌گرفت و نگاهی ویژه به ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان مناطق روستایی و علاقه‌مندسازی هرچه‌بیش‌تر آنان به فعالیت‌های هنری و نمایشی داشت.

برهمین اساس، مربیان کانون گیلان با یک بسته فعالیت فرهنگی و هنری میهمان کودکان روستای اٌسکُلک بخش رستم‌آباد شهرستان رودبار شدند و افزون بر قصه‌گویی، اجرای سرود، مسابقه حضوری و برپایی کارگاه عروسک‌سازی، نمایش «قول می‌دم بزرگ نشم» را با همراهی اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی روی صحنه‌بردند.

این ویژه‌برنامه، از سوی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری رستم‌آباد و لاهیجان، کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و شهری رستم‌آباد و رشت و هم‌چنین، همکاری مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش شهرستان رودبارصورت‌گرفت و در پایان نیز بسته‌های فرهنگی به کودکان دبستان «شهید شیرزاد» روستای اٌسکلک اهدا شد.

گفتنی است، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک کانون با شعار «آینده را باید ساخت» از ۱۶تا ۱۹ مهرماه جاری در سراسر کشور برگزارمی‌شود.

اجرای سرود از سوی اعضای کانون گیلان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =