مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان میزبان کودکان کانون پرورش فکری

اعضای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته ملی کودک با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای کودک مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با مدیرکل محیط زیست استان دیدار کردند.

در این دیدار، که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، اعضا با حضور در دفتر وحید پورمردان در مورد محیط زیست و چگونگی حفاظت از آن پرسش کردند.پور مردان نیز با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده در این خصوص هم‌چون برگزاری جلسه‌های هماهنگی با دیگر سازمان‌ها برای ساماندهی زباله‌ها، چاپ و انتشار بروشورهای آگاهی‌بخش و طرح محافظت از گونه‌های جانوری استان به پرسش آنان پاسخ داد.

مدیرکل محیط زیست در ادامه از مهمانان کودک خود خواست به همه‌ی دوستان خود اطلاع‌رسانی کنند تا همه با کمک یک‌دیگر برای نجات محیط زیست همکاری کنند.

وی در پایان به حاضران پیشنهاد داد به عنوان «همیار محیط زیست» به این سازمان کمک کنند.

قابل ذکر است در ادامه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با اهدای لوح به پورمردان از وی به خاطر تلاش‌هایش برای نجات محیط زیست تجلیل کردند.

در بخشی از این لوح آمده است:

جناب آقای وحید پورمردان، مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان

بسیار خرسندیم که شما کودک دیروز هستید و امروز فاتحانه بر قله افتخار قدم می‌زنید و برای زنده نگهداشتن محیط زیست ما کودکان امروز برنامه‌ریزی می‌کنید هفته ملی کودک فرصت مناسبی است تا به نمایندگی از تمام کودکان سیستان و بلوچستان به شما خداقوت و دست مریزاد عرض کنیم از شما به خاطر تکتک لحظه‌هایی که به فکر مراقبت از زمین و حیات وحش موجودات و آب و خاک هستید سپاسگزاریم و امیدواریم لحظه لحظه‌ی زندگیتان با بهترین حکمت‌های خداوند متعال همراه گردد و همیشه سلامت و سربلند باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =