برگزاری جشن‌های کتاب‌خوانی مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در روز«کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه»

مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در ششمین روز از هفته ملی کودک همراه با برگزاری ویژه‌برنامه‌های گوناگون روز «کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن‌های کتاب‌خوانی مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در روز«کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» برگزار شد.

نام‌گذاری یکی از روزهای هفته ملی کودک، بهانه‌ای است تا مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یک‌بار دیگر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی را به کودکان و نوجوانان  یادآوری کنند.

یکی از شیوه‌های مربیان برای گرامی‌داشت این موفقیت فرهنگی، برگزاری جشن‌های کتاب‌خوانی است، که امسال نیز با حضور اعضا و مسئولان این مهم انجام شد.

قصه‌گویی، نمایش فیلم، نقاشی، کارگاه‌های معرفی کتاب، کتابسازی و بحث آزاد از جمله برنامه‌های مراکز برای اعضای کتاب‌خوان بود و در ادامه نمایش فیلم، برگزاری مسابقه‌های گوناگون و تصویرسازی کتاب فعالیت‌هایی بود که روزی به یادماندنی را برای اعضا رقم زد.

در برخی از مراکز نیز مربیان با اعضا از دیگر کتاب‌خانه‌های شهرها بازدید کردند و تفاوت‌ها و شباهت‌های مراکز کانون را با آنجا مقایسه کردند.

حضور در مراسم دیگر سازمان‌ها هم بخشی از برنامه‌ی مربیا کانون در ششمین روز هفته ملی کودک بود.

مراکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی یک ایرانشهر، یک خاش، شماره دو زابل، دَلگان، بنجار، بمپور، میرجاوه، سرباز، کنارک، زهک، پستی و سیار سیستان، هیرمند، هامون و نیمروز مراکزی بودند که این روز را جشن گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =