برگزاری ویژه‌برنامه‌ی دورهمی اعضا و والدین در مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان:همراهی خانواده‌ها با فرزندان در بحث کتاب‌خوانی علاوه بر افزایش دانایی و گسترش فرهنگ مطالعه باعث انس و دوستی فرزندان با والدین می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی دورهمی اعضا و والدین در مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان برگزار شد.

وقتی بحث کتاب و کتاب‌خوانی درمیان باشد، مهمانان هم انسان‌های دانایی هستند که بهانه‌ی دورهمی آنان «کتاب» است و بودن در این جمع می‌تواند حال انسان را خوب کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این ویژه برنامه، که به مناسبت هفته ملی کودک اجرا شد، در جمع اعضا و والدین گفت: همراهی خانواده‌ها با فرزندان در بحث کتاب‌خوانی علاوه بر افزایش دانایی و گسترش فرهنگ مطالعه، انس و دوستی فرزندان با والدین را به ارمغان می‌آورد که در تحکیم بنیان خانواده نقش اساس دارد.

معصومه هادی سپس به والدینگفت: همه‌ی ما دوست داریم فرزندان‌مان به بالاترین مدارج علمی، اجتماعی و... برسند و در جامعه مایه‌ی افتخار باشند پس برای رسیدن به این مقصود باید همراهفرزندان کودکی کنیم و بازی کنیم و این‌گونه هست که فرزندان ما را دوست خود خواهند دانست.

وی در پایان با تبریک به پدران و مادران حاضر در این ویژه‌برنامه علاقه‌ی آنان به کتاب و کتاب‌خوانی را یک گام مهم در درک متقابل بین ایشان و فرزندان دانستو از آنان خواست ازاین سرمایه‌ی گرانبها مراقبت کنند.

قابل ذکر است در این روز که به نام (کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه) نام‌گذاری شده پدران و مادران کتاب‌خوان با فرزندان‌شان حضور داشتند که در ابتدا چند تن از والدین کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود را معرفی کردند و در ادامه، اعضا به معرفی کتاب‌های دوست‌داشتنی خود برای دیگر دوستان و خانواده‌ها پرداختند.

روخوانی کتاب توسط حاضران و تقدیر از برگزیدگان بخش کتاب‌خوانی و معرفی کتاب دیگر بخش‌های این دورهمی بود و در پایان پدرها و مادرهای کتاب‌خوان در کارگاه کاردستی با یک‌دیگر فرفره ساختند و به دوران کودکی سفر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =