کد خبر: 292445
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
بازدید 1938
آثار برگزیده نمایشگاه نقاشی سه بعدی بازی های محلی مشخص شدند

کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اصفهان گفت: توسط هیئت داوران آثار برگزیده نمایشگاه نقاشی سه بعدی بازی های محلی که در گالری هنری مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده بود اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهتاب خاموشیان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارتقاءسطح مهارت وآشنایی بیشتر اعضاء کانون با تکنیکهای جذاب هنری در نقاشی برپا و همچنین در راستای شناخت بیشتر شرکت کنندگان با بازیهای بومی و سنتی و آداب رسوم غنی در اقوام مختلف استان برگزار شد.

وی  ادامه داد: جهت برگزاری این نمایشگاه فراخوان هنری در کلیه مراکز کانون اعلام شد و اعضا آثار سه بعدی و برجسته خود را به واحد کارشناسی هنری اداره کل ارسال نمودند که این توسط هیئت داوران بررسی و آثار برگزیده نیز مشخص شدند.

کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: این آثار با حضور سرکار خانم یحیی پور رئیس گروه هنرهای تجسمی آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کشور و کارشناسان هنری کانون بررسی و داوری شده اند.

انتهای پیام/

زینب سیفوری مرکز خمینی شهر

مهسا نجفی مرکز قهدریجان

رضا نمازی مرکز زرین شهر

کسرا دهقانیان مرکز 10 اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =