کسب نشان نقره توسط عضو مرکز شماره ۷ کانون قم در جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور

امیر حیدری از اعضای فعال مرکز شماره ۷ کانون استان قم در پیکارهای جوجیتسو و کوبودو قهرمانی مردان کشور موفق به کسب نشان نقره شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، مسابقات جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور با حضور چهره‌های شاخص رزمی به میزبانی استان تهران برگزار شد و شرکت کنندگان برای دست‌یابی به رتبه‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات که از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید، سهم نفرات اعزامی تیم جوجیتسو و کوبودو استان قم چهار مدال رشته جوجیتسو بود و جوجیتسوکاران استان قم دو نشان طلا، یک مدال نقره و یک نشان برنز این مسابقات را در جدال با رقبا به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم ابوالفضل کریم‌پاپی با عملکردی کم‌نظیر عنوان نخست و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه حسین توسلی در همین رده سنی و در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم دومین نشان طلا را برای تیم قم به ارمغان آورد.

روند موفقیت‌های تیم اعزامی نوجوانان قم در پیکارهای جوجیتسو و کوبودو کشور با درخشش امیر حیدری عضو مرکز شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در کسب نشان نقره وزن ۵۵ کیلوگرم ادامه یافت و مرتضی فلکی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم با قبول تنها یک شکست به مقام سوم و نشان برنز این دوره از پیکارها دست پیدا کرد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =