دانش آموزان مدرسه امید ایران به سرزمین کتاب سفر کردند

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۴ بندرعباس با حضور در مدرسه امید ایران مسابقه «سفر به سرزمین کتاب» را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۴ بندرعباس با حضور در مدرسه امید ایران مسابقه « سفر به سرزمین کتاب» را اجرا کردند.

فاطمه تقی زاده مربی مسول مرکزفرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس: گفت به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه سفر به سرزمین کتاب را در قالب مسابقه و معرفی کتاب در مدرسه امید ایران  برگزار کردیم.

تقی زاده گفت: این طرح در راستای شعار «حال خوش خواندن» و با هدف ترویج و توسعه‌ی فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی در مدارس بندرعباس در حال برگزاری می‌باشد.

وی افزود: این برنامه با همکاری مریم قنبری مربی فرهنگی مرکز به شیوه خلاق برگزارشد که در این طرح پایه‌های چهارم، پنجم و ششم شرکت کردند.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس خاطر نشان کرد: دراین مسابقه ابتدا هر دانش‌آموز کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کرد و ضمن بلند خوانی آن این کتاب را به شیوه خلاق به هم‌کلاسی‌های خود معرفی کرد.

تقی‌زاده گفت: همچنین دراین برنامه از دانش‌آموزان خواستیم در مسابقه خلاصه کتاب و تصویر سازی که از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ آبان درمرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی بیان کرد:  نتایج این مسابقه پس از داوری آثار در بخش ادبی وهنری روز ۲۸ آبان در مدرسه امید ایران اعلام می‌گردد و هم‌زمان طی مراسم جشن کتاب  هدایا به اعضا اهدا خواهد شد.

کتابهای معرفی شده در این برنامه کتاب‌های  «ماه بود و روباه ازآناهیتا تیموریان »، « زرد و صورتی ویلیام استیگ» و «سکه طلا ازآلما فلور آدا» بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =