معرفی مشاهیر استان اردبیل به نسل کودک و نوجوان

در جلسه مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری و رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل که به مناسبت هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی صورت گرفت، طرفین پیرامون استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و مشاهیر استان در راستای الگوسازی برای کودکان و نوجوانان، بحث و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل،زعفر احدزاده در این دیدار، ضمن قدردانی از همراهی‌های بنیاد نخبگان استان، گفت: حس همراهی و حمایتی این بنیاد از نسل کودک و نوجوان بسیار ارزنده و مؤثر است و حضور نخبگان، مؤلفان، ادبا و هنرمندان استان در مراکز فرهنگی هنری کانون باهدف معرفی مشاهیر و تجلیل از تلاش‌های آنان و الگوسازی برای نسل نوپا، قطعاً در جهت‌دهی‌های این نسل برای آینده‌ای بهتر مؤثر خواهد بود.

احدزاده با اشاره به مراسم تجلیل از شاعر توانمند کودک و نوجوان استان و کشور در هفته کتاب سال ۱۳۹۷ با همکاری بنیاد نخبگان، تصریح کرد: تجلیل از جعفر ابراهیمی«شاهد» به خاطر سال‌ها تلاش و تولید اثر برای کودکان و نوجوانان در راستای معرفی نخبگان بود و در تداوم این فرآیند هم همکاری‌های دو نهاد فرهنگی استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کانون استان در ادامه ضمن تبیین فعالیت‌ها و اهداف کانون، یادآور شد: پیک امید که باهدف حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات فرهنگی شکل‌گرفته است، با همراهی‌های سازمان‌ها و نیز بنیاد نخبگان استان می‌تواند حضوری پررنگ‌تر داشته و همچنین در قالب برنامه معرفی مشاهیر استان در ارتقای فعالیت‌های کانون مؤثر باشد.

پروفسور حسین شایقی، استاد تمام دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس بنیاد نخبگان استان نیز ضمن اعلام آمادگی‌ بیش از پیش در راستای کمک به نسل کودک و نوجوان، همکاری‌های راهبردی کانون را در پیشبرد اهداف بنیاد مؤثر دانست و برای تجلیل از اسماعیل امینی، شاعر و ادیب توانمند کشور که از نوابغ استان محسوب می‌شود، خواستار همکاری‌های لازم شد.

گفتنی است، پیرو این گزارش از طرف محسن شاهرضایی، مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان کشور، از زعفر احدزاده مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل، به خاطر همکاری در الگوسازی و تکریم نخبگان استان با ارسال تقدیرنامه، تجلیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =