کد خبر: 293302
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
بازدید 335
رونمایی از کتاب‌های«قلم یاران» و رمان«آنتیگونه»

هم‌زمان با آخرین روز از هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی، با حضور مسئولان استانی از کتاب‌های«قلم یاران» حاوی بانک اطلاعات مؤلفان حوزه ادبیات کودک‌ونوجوان و تاریخ و مشاهیر استان اردبیل و نیز رمان«آنتیگونه» ترجمه وحید ضیایی برای رده سنی نوجوانان، در سالن آمفی‌تئاتر جعفر ابراهیمی«شاهد» کانون پرورش فکری اردبیل رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در اختتامیه‌ی این ویژه‌برنامه عنوان کرد: رونمایی از کتاب‌های«قلم یاران» و رمان«آنتیگونه» در راستای طرح توسعه کتاب‌خوانی بوده و از کتاب‌خوانان برتر استانی نیز تجلیل شد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در قالب «بیست‌وهفتمین دوره کتاب‌وکتاب‌خوانی» با عنوان «حال خوش خواندن» در مراکز فرهنگی هنری کانون استان در حال برگزاری است. او با اشاره به مسابقه کتاب‌خوانی «مهرواره آینده ساختنی است» افزود: ۶ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری استان جزو برگزیدگان هستند.

برگزاری مسابقه جورچین کتاب، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی عضو نوجوان کانون و پخش کلیپ از فعالیت‌های کتاب محور مراکز کانون استان اردبیل از ویژه‌برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان با حضور امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان، استاد عباسعلی یحیوی متخلص به (ائلچی)، از شعرای نامی و معاصر استان و مرثیه‌سرایان نامی آذربایجان، از کتاب‌خوانان برتر کانون اردبیل و برگزیدگان کشوری تجلیل به عمل آمد.

لطفاً گزارش تصویری برنامه را اینجا مشاهده نمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =