کد خبر: 293213
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
تجدید تولید سرگرمی «ذره‌بین» برای مراکز کانون سراسر کشور

سرگرمی «ذره‌بین» در آستانه برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به تعداد ۳هزار و ۲۰۰ عدد تجدید تولید شد تا برای مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر کشور ارسال می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تعداد از سرگرمی «ذره‌بین» برای اعضای کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

با توجه به اعلام همکاری و حمایت از تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای تولید مشترک، سرگرمی ذره‌بین با همکاری شرکت «بازی‌تا» در تابستان امسال تولید و در بازار عرضه شد.

این سرگرمی باعث تقویت حافظه کوتاه و افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان می‌شود که برای گروه سنی ۳ سال به بالا تولید شده است. سرگرمی ذره‌بین در گروه بازی‌های آموزشی و کمک آموزشی و از جمله بازی‌های فلش کارت است که از سوی ۲ تا ۴ نفر بازی می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی را از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری و شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =