نخستین نشست کتابخوانی نیمه گمشده در کانون پرورش فکری اصفهان برگزار شد

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته کتاب نخستین نشست کتابخوانی نیمه گمشده با حضور کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، رقیه خاکزاد به اعلام این خبر اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد تا در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، معرفی آثار فاخر و همچنین نقد و بررسی کتاب ها جلسات کتابخوانی را با عنوان نیمه گمشده با حضور نویسندگان، مترجمان، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و مربیان کانون پرورش فکری را در مراکز مختلف این کانون برگزار نماید.

وی ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت هفته کتاب نخستین نشست کتابخوانی نیمه گمشده روز پنجشنبه 30 آبان ماه در مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: در این نشست ادبیات ژانر وحشت و کتاب  با جن ها با حضور کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، مربیان کانون پرورش فکری و جمعی از علاقمندان و اعضای کانون مورد بررسی و نقد قرار گرفت.

رقیه خاکزاد در ادامه خاطر نشان شد: این سلسله نشست ها قرار است به صورت مرتب و منظم با هدف نقد و بررسی گونه های مختلف ادبی به ویژه ادبیات داستانی نوجوانان در محیطی فرهنگی و صمیمی  برای خواندن کتاب و معرفی کتاب های کانون و با رویکرد شناخت بیشتر اعضاء کانون با این آثار در مراکز مختلف کانون پرورش فکری برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =