کد خبر: 293497
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
بازدید 731
اکران فیلم «ضربه فنی» در سینما کانون رشت

فیلم«ضربه فنی»، از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی دهم تا بیستم آذر ۱۳۹۸ در سینما کانون رشت اکران‌می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، نویسندگی و کارگردانی این فیلم که در سال ۱۳۹۷ با همکاری کانون پرورش فکری و بنیاد سینمایی فارابی تهیه‌شده را غلامرضا رمضانی برعهده داشته است.

ضربه‌فنی، داستان سه نوجوان جویای قهرمانی در یک جام معتبر است و در این میان آنچه ظهور و بروزبیشتری دارد، تاکید براین نکته است‌که «برنده، همیشه قهرمان نیست.»

نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نیز از جمله نقش‌آفرینان این فیلم ‌هستند که با همراهی بازیگران نوجوانی چون: سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی به هنرنمایی می‌پردازند.

برپایه این‌گزارش، اکران فیلم«ضربه فنی» که از امروز در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رشت آغازشده، تا بیستم همین ماه ادامه‌می‌یابد و دراین‌میان دانش‌آموزان دوره‌ی دوم ابتدایی و متوسطه،‌ صبح‌ها دردو نوبت ۸ تا ۱۰، ۱۰:۳۰ تا ۱۲ و عصرها نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰، به‌تماشای این فیلم مخاطب‌پسند خواهندنشست.

گفتنی‌است، این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی  ایتالیا شده است.

«ضربه فنی» هم‌چنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز توانسته‌است سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =