بهشتیان روی زمین میهمان اعضاء کانون پرورش فکری محمد آباد بودند

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمد آباد جرقویه گفت: به مناسبت روز معلولین ویژه برنامه بهشتیان روی زمین جهت بزرگداشت این روز با حضور دانش آموزان مدرسه استثنایی جرقویه در کانون پرورش فکری محمد آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، راضیه یزدان پناهی اظهار داشت: همزمان با روز جهانی معلولین روز سه شنبه 12 آذر ماه ویژه برنامه ای با عنوان 'بهشتیان روی  زمین' با حضور کودکان و نوجوانانی دبستان استثنایی صداقت جرقویه که دستانشان بوی مهر داشت و لبانشان عطر گل می کاشت در کانون پرورش فکری محمد آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه با قرائت قران آغاز و در ادامه نیز با اجرای سرود ادامه پیدا کرد و برنامه هایی مانند نمایش، پانتومیم، مسابقات شاد و جذاب به همراه کارگاه چاپ برای ایجاد اوقات شاد مفرح با رویکرد آموزشی برای حاضران اجرا شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمد آباد جرقویه در ادامه اضافه کرد: همچنینن در این ویژه برنامه آقای جعفری  رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جرقویه، آقای جعفری معاون آموزش و تحقیقات آموزش و پرورش، آقای نکویی معاون آموزش ابتدایی ومدیران و معلمان سابق این آموزشگاه نیز به جمع دانش آموزان پیوستند و ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به آنها جوایز ارزنده ای اهداء نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =