تلاش مسوولان برای  راه اندازی کانون زبان ایران در  گچساران

نشست همکاری و هماهنگی جهت راه اندازی کانون زبان ایران شهر گچساران با حضور رییس دانشگاه آزاد، رییس دانشگاه پیام نور، رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی، معاون آموزش و پرورش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 گچساران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و  بویراحمد، در این جلسه کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، لزوم توجه مسئولان شهرستان را یادآور شد و عزم جدی مسئولان را جهت همکاری، راه اندازی و گسترش تبلیغات کانون زبان ایران در این شهر خواستار شدند.     

وی با قدردانی از مسئولین حاضر در جلسه به بخشی از مشروح فعالیت ها و عملکردهای کانون زبان ایران پرداختند و در ادامه به سوالات مسئولان پاسخ دادند.

در این جلسه  اسماعیلی رییس دانشگاه آزاد گچساران همکاری و مساعدت خود را جهت واگذاری بخشی از کلاس های دانشگاه به صورت مشارکتی جهت برگزاری کلاس های کانون زبان در آینده  مطرح و در ادامه خواهان همکاری بیشتر مسئولان سازمان ها جهت همکاری با کانون زبان ایران، بزرگترین و قدیمی ترین موسسه ی دولتی آموزش زبان در شهر گچساران شد.

شهبازی معاون آموزش و پرورش، درخواست تفاهم نامه آموزشی با کانون زبان ایران را خواستار شد و به سوالات خود در حوزه ی کانون زبان پرداختند.

روسای دانشگاه های شهرستان گچساران و معاون آموزش و پرورش دیدگاه های خود را با موضوعاتی مانند شرایط پرداخت شهریه، نحوه ی ثبت نام زبان آموزان، نحوه ی جذب و تربیت مدرس، زمانبندی کلاسها و ... را بیان کردند.

 رییس دانشگاه آزاد، رییس دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی، معاون آموزش و پرورش و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در این نشست حضور داشتند.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =