کد خبر: 293810
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
بازدید 210
آینده‌ای که با بازی و کتاب ساخته می‌شود

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گز گفت: برنامه‌های متنوعی توسط کانون پرورش فکری شهر گز در حوزه‌ کتاب و کتابخوانی، بازی و سرگرمی‌های فکری برای ساختن آینده کودکان و نوجوانان در این مرکز برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، اعظم کریمیان از اجرای برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری شهر گز در مناسبت‌های مختلف سال خبر داد و گفت: در فصل بهار با هدف معرفی کانون و فعالیت‌های آن دو جشن در اردیبهشت ماه با همکاری مدارس برگزار شد تا با انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، کانون به کودکان شهر معرفی شود همچنین در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌هایی با محوریت شخصیت امام علی (ع) و امام حسن (ع) و برنامه‌های ویژه‌ قرائت قرآن در مرکز برگزار شد.

وی در ادامه به فعالیت‌های تابستانه‌ کانون پرورش فکری شهر اشاره کرد و گفت: در تابستان در کانون طرح کتاب و کتابخوانی، طرح نجوم و بازدید از مرکز نجوم، فعالیت‌های ادبی مانند برگزاری انجمن ادبی آفرینش و برگزاری عصر شعر و داستان و دعوت از شاعران شهر گز و معرفی شخصیت مهدی آذریزدی اجرا شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گز در ادامه با بیان اینکه طرح سوگواره‌ عاشورایی نیز همزمان با دهه‌ اول محرم با برنامه‌هایی همچون نوحه‌خوانی و سینه زنی توسط اعضاء در دو روز برای دختران و پسران برگزار شد اظهار داشت: همچنین در این مرکز همواره در سایر اعیاد و مناسبت‌های مذهبی مانند دهه کرامت و هفته‌ ولایت نیز برنامه‌هایی متناسب با این ایام برگزار شده است.

اعظم کریمیان در ادامه با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری فصل پاییز بسیار فعال و پویایی را تجربه کرده است افزود: در هفته‌ ملی کودک نمایشگاهی از آثار اعضای مرکز برگزار شد همچنین در این برنامه با توجه به شعار آینده ساختنی است سعی شد تا با انجام بازی‌های متنوع فضایی شاد را برای اعضاء ایجاد شود. در این برنامه از مدارس نیز دعوت شد و برای آنان کارگاه‌های بازی، شعرخوانی و اوریگامی برگزار شد. همچنین در هفته‌ کودک اعضاء کانون پرورش فکری گز در نمایشگاه استان واقع در مرکز ملک‌شهر نیز حضور فعالی داشتند.

وی در ادامه به اجرای برنامه‌های هفته‌ کتاب در کانون پرورش فکری گز اشاره کرد و گفت: در هفته‌ کتاب نمایشگاهی در مرکز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در این برنامه از عضو برگزیده‌ کانون پرورش فکری در مسابقات نقاشی بلاروس نیز تقدیر شد. همچنین برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و اوریگامی در مرکز و مدارس شهر از دیگر برنامه‌های هفته‌ کتاب کانون بود. قبل از هفته‌ کتاب نیز نمایش عروسکی بازی در بازی در  مرکز نیز اجرا شد و از مدارس برای تماشای این نمایش دعوت شد.

 مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گز در ادامه با بیان اینکه پاییز رنگارنگ، آسمان رنگارنگی را نیز در شهر گز تجربه کرد یادآور شد: جشن بادبادک‌های کاغذی با همکاری شهرداری در فضای باز برگزار شد و بادبادک‌های رنگی اعضاء مرکز با هم در فضای گسترده‌ی آسمان به رقابت پرداختند.

اعظم کریمیان در ادامه بیان کرد: اعضاء کانون پرورش فکری گز در مهرواره‌ سرود و نمایش عروسکی که در دی ماه برگزار می شود نیز شرکت می کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =