مربیان کانون استان کرمانشاه با «پژوهش در دنیای امروز» آشنا می‌شوند

به مناسبت هفته پژوهش، نشست تخصصی «پژوهش در دنیای امروز» با حضور مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت هفته پژوهش نشست تخصصی «پژوهش در دنیای امروز» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار می‌شود.

بر همین اساس، این نشست تخصصی با حضور «عبدالرضا رادفر»، مدرس دانشگاه، در روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ و با حضور مربیان علاقه‌مند مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز پژوهش را یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه عنوان کرد و افزود: سعی ما این است که با سوق دادن کودکان‌ونوجوانان به سمت انجام کارهای پژوهشی، آنها را به این امر توجه دهیم که فقط به مطالعه کتاب‌های درسی اکتفا نکرده و خودشان با بررسی منابع موجود در موضوع‌های درسی به گسترش دانش خود بپردازند.

همچنین، به مناسبت هفته پژوهش، برنامه‌های مختلفی در کلیه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =