دومین روز جشنواره قصه‌گویی با بهرام شاه‌محمدلو و کارناوال عروسکی

دومین روز از بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۹ همان روز ادامه دارد. قصه‌گویی بهرام شاه محمدلو، داور بخش ملی و اجرای شرکت‌کنندگان بخش بین‌الملل از جمله برنامه‌های روز دوم است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین روز از جشنواره با بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی و حضور ۱۲ شرکت‌کننده از ۸:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر در چهار بخش آغاز می شود. شرکت‌کنندگان بخش بین‌الملل از شهرهای تهران، هرمزگان، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان و کشورهای ژاپن، اسپانیا، لبنان و ترکیه هستند.
بهرام شاه‌محمدلو به عنوان مجری پیشکسوت در حوزه کودکان و نوجوانان و یکی از داوران بخش ملی ساعت ۱۷:۳۰ روی صحنه به قصه‌گویی می پردازد. همچنین در این بخش اجرای دو قصه‌گوی دیگر را نیز شاهد خواهیم بود.
گیتی خامنه، مجری و قصه‌گو، مرتضی سرهنگی روزنامه‌نگار و پژوهش‌گر و اشکان خطیبی، بازیگر سینما و تئاتر  داوران بخش بین‌الملل در جشنواره قصه‌گویی هستند.
همچنین کارناوال عروسکی با عروسک‌های غول پیکر از ابتدای روز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل کانون به سمت پارک لاله حرکت و در این مکان، نمایشی ویژه اجرا خواهد کرد.

در بین اجرای قصه‌گویان و در زمان استراحت، نمایش‌های صحنه‌ای کوتاه مدت سرگرم‌کننده و متنوعی برای حضار، روی صحنه خواهند رفت.
در روز دوم بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی دو نشست نیز در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود. نشست نخست با موضوع «صدای رسا، بیان واضح و مفهوم صحیح کلام در قصه‌گویی» با حضور اصغر همت، بازیگر و نشست دوم با مبحث «روایت‌پژوهی و قصه‌پژوهی» با حضور مریم شریف‌نسب، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سالن کنفرانس یک با شرکت اولیاء تربیتی، دانشجویان و علاقه‌مندان تشکیل می‌شود.
یادآور می‌شود؛ بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =