رضا کیانیان، رحماندوست، شاه‌محمدلو و گیتی خامنه قصه می‌گویند

بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی از روز ۲۶ تا پایان آذر با قصه‌گویی مهمان‌های ویژه این رویداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گیتی خامنه، بهرام شاه‌محمدلو، مصطفی رحماندوست، مجید قناد، سارا روستاپور و رضا کیانیان هنرمندان سرشناسی هستند که در این دوره از جشنواره به قصه‌گویی خواهند پرداخت.

هنرمندان، قصه منتخب خود را برای قصه‌گویان و علاقه‌مندان روایت می‌کنند. این قصه‌ها بر اساس زندگی این هنرمندان و یا سلیقه ادبی‌شان هر روز انجام می‌شود.

گیتی خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون و داور بخش بین‌الملل در بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی، ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۶ آذر قصه‌ای از زندگی خود خواهد گفت.

بهرام شاه‌محمدلو، قصه‌گو و مجری پیش‌کسوت در حوزه کودک و نوجوان، روز چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۷ برای حاضران قصه منتخب خود را می‌گوید.

مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان پنج‌شنبه ساعت ۱۷ قصه‌گویی می‌کند. قصه‌گویی سارا روستاپور، مجری برنامه‌های کودک روز جمعه در تاریخ ۲۰ آذر ساعت ۱۱ صبح و قصه‌گویی عمو قناد، قصه‌گوی برنامه‌های کودک و نوجوان همان روز ساعت ۱۷ اجرا می‌شود.

اجرای قصه‌گویی هنرمندان با حضور رضا کیانیان روز ‌شنبه، ۳۰ آذر هم‌زمان با آیین پایانی جشنواره انجام می‌شود.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =