پوشش خبری جشنواره قصه‌گویی در شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی

شبکه‌های دو و امید سیما در کنار آپارات بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری را پوشش می‌دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شبکه دو سیما هر روز در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه به مدت ۱۵ دقیقه برنامه‌های جشنواره را پوشش می‌دهد.

شبکه امید نیز هر روز به صورت زنده در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه به مدت ۲۰ دقیقه ویژه برنامه‌ای مختص جشنواره قصه‌گویی پخش می‌کند.

همچنین سرویس اشتراک ویدیو آپارات تمامی برنامه‌های جشنواره را به شکل زنده برای علاقه‌مندان که فرصت حضور در این جشنواره را ندارند، پوشش می‌دهد.

در این جشنواره، ۵۴ قصه‌گوی ایرانی و ۴ قصه‌گوی خارجی در بخش‌های ملی و بین‌الملل، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و نوجوانان به رقابت‌ می‌پردازند.

در عین حال، برگزاری سه کارگاه، سه نشست‌ و یک پنل علمی با محور قصه‌ و قصه‌گویی ویژه دانشجویان، قصه‌گویان، معلمان و مربیان، بخشی از برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

بر همین اساس، اعزام قصه‌گویان برای اجرای قصه‌گویی در مکان‌های عمومی همچون بوستان‌های تهران، قصه‌گویی شش هنرمند همچون بهرام شاه‌محمدلو، رضاکیانیان، گیتی خامنه، مصطفی رحماندوست، مجید قناد و سارا روستاپور و اجرای کارناوال عروسک‌ها از دیگر برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

بیست‌ودومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =