برنامه ریزی برای کودک ونوجوان بسیار مهم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه ریزی برای کودکان ونوجوانان را بسیار مهم خواند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،نشست برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور کانون و سایر اعضای این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.بر اسا س این گزارش،حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  این استان در بخشی از سخنانش به برنامه ریزی برای معرفی اهداف  و دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان ونوجوانان اشاره کرد و معرفی اهداف  و برنامه های دشمن به نسل نوپا و کودک ونوجوان را با زبان خودشان بسیار مهم خواند.
وی گفت: ما باید تلاش کنیم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و عزتی که امروز ایران اسلامی در برابر نظام استکباری و در جهان کسب کرده است برای مردم و ویژه بین نسل  نوجوان و جوان به‌درستی تبیین شود
  دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به‌نظام، انقلاب و مردم استفاده می‌کنند و جایی که هم امنیت و آرامش مردم به خطر بیافتد باید وارد شد و اوضاع را کنترل و با مزدوران دشمن برخورد کرد.
وی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت نظام اسلامی، جنگ نرم و سخت داشته‌ایم، ما ایستاده‌ایم اما دشمن‌رو به اضمحلال است و این نکات باید برای نسل جوان بیان شود.

وی گفت: گام دوم انقلاب یک‌چشم انداز عالی است که رهبر انقلاب اسلامی به‌خوبی آن را برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند و برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در جهت و راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

امام‌جمعه ایلام اظهار کرد: مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر، اهداف دشمنان نظام و انقلاب، داشته‌ها و دستاوردهای انقلاب و تأثیر حضور حداکثری مردم درصحنه را بیان کنند، در حوادث اخیر با حضور مردم درصحنه بود که اغتشاشات جمع شد و این نشان دهند تأثیر و نقش مردم درصحنه‌ها است.

کمیته کودک ونوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام یکی از فعال ترین و موفق ترین کمیته های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجراستان ایلام به شمار می آید که امسال نیز برنامه های متنوعی در این راستا برنامه ریزی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =