برگزاری مرحله‌ استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش در قم

مدیرکل کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» خبرداد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش‌فکری کودکان ونوجوانان استان قم، حسن ندافی با اعلام روز برگزاری مهرواره سرود آفرینش در ۱۲ دی ۱۳۹۸ در سالن‌همایش‌های مجتمع‌فرهنگی‌هنری کانون قم گفت: تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت افزایی و پایدارسازی اعضا از اهداف برگزاری این مهرواره عنوان شده است که ما  در استان سعی کردیم با همین رویکرد مهرواره سرود را برگزار کنیم.

مدیرکل کانون استان قم همچنین شعار این مهرواره را «آینده ساختنی‌است» عنوان و افزود: مرحله استانی این مهرواره با حضور ۱۶ گروه سرود از کلیه مراکز ثابت، سیار روستایی و همچنین مراکز فراگیر کانون پرورش فکری استان قم برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که از گروه‌های شرکت‌کننده در مرحله‌ استانی، سه گروه به عنوان برگزیده هر استان به دبیرخانه مرکزی معرفی خواهند شد تا بعد از انتخاب نهایی توسط کارشناسان، در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند در مرحله کشوری به اجرا بپردازند.

اختتامیه‌ نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ در استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =