برگزیدگان مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون قم معرفی شدند

مرحله‌ی استانی نخستین مهرواره «سرود آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در آیین اختتامیه نخستین مهرواره «سرود آفرینش» در مرحله استانی با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و با شعار«آینده ساختنی است»  که  به همت انجمن سرود کانون قم، پنج‌شنبه شب، ۱۲ دی ۱۳۹۸ در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی‌هنری قم برگزار شد، سه گروه راه‌یافته به مهرواره کشوری و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

بر اساس رأی حسین شاهرخ‌وند، مهدی قاسمی و حامد داوری، هیئت داوران این مهرواره، از بین ۱۲ گروه شرکت کننده از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان قم، گروه‌های سرود «ایرانم» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۸ به رهبری طیبه حقگو، «قاب‌ها را بشکنیم»از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۷ به رهبری فاطمه بیاتی و «ایرانم» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۹ به رهبری فریده گرامی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این مهرواره را ازآن خود کرده و  به ‌عنوان گروه‌های برتر معرفی شده  و به مرحله کشوری راه یافتند.

هم‌چنین در این مهرواره، «رنجبری»، از مرکز فراگیر شماره ۱۰ کانون برای سرود «امام زمان»، رتبه اول رهبری گروه را از آن خود کرد و طیبه حق‌گو برای سرود «ایرانم» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۸ و محمدرضا بابایی برای سرود «پشت درهای بسته» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱۰ مشترکا رتبه دوم و ایمانه خلیلی برای سرود «پشت درهای بسته» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ و رضیه حکیمی برای سرود «بانوی آب و آینه» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ توانستند در این بخش رتبه سوم را کسب کنند. 

لوح تقدیر برگزیدگان بخش خلاقیت این مهرواره نیز به ترتیب «ایمانه خلیلی» برای سرود «پشت درهای بسته» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ و «بابایی» برای سرود «پشت درهای بسته» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱۰ و مشترکا «فاطمه‌زهرا گرایلی» برای سرود «مادر» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ و «زهرا حق‌گو» برای سرود «فردا» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۸،  اول تا سوم شدند. 

در بخش شعر، «محمدرضا بابایی» با شعر مادر، رتبه اول و «اکرم الف‌خانی» و «فاطمه بهرامی» به ترتیب برای شعر ایرانم و پشت درهای بسته مشترکا جایگاه دوم را از آن خود کردند.

برگزیدگان بخش بروشور در نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش نیز معرفی شدند. مهزاد اردیبهشت، مینو فرجی و هدی توسلی توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این بخش را به دست بیاورند. 

اسماعیل ذبیحی و سعیده اسکندری برای سرود «ایرانم» مرکز شماره ۸ توانستند رتبه اول، خدیجه سلیمی برای سرود «قاب‌ها را بشکنیم» مرکز شماره ۷ و مهین رئوف برای سرود «در آسمان کودکی» مرکز شماره ۴ به ترتیب رتبه دوم و سوم بخش طراحی صحنه و لباس نخستین مهرواره‌ سرود استانی راکسب کردند.

هیئت داوران با تقدیر از محمد داستان، تک‌خوان سرود «ایرانم»، محسن خوشکنار و میثم علوی در بخش پسران و هم‌چنین فاطمه بهرامیان‌افضل، کوثر فراهانی و زهرا محمدی‌صالح در بخش دختران را در بخش تک‌خوانان برگزیده، معرفی کردند.

آنها همچنین سرود «غروب» به رهبری ربابه ولی‌نژاد را به دلیل اجرای منظم و دقیق شایسته تقدیر و از وی به دلیل یک عمر تلاش در راستای فرهنگ و هنر کانون تجلیل بعمل آمد.

تقدیر ویژه از سهیل مطیعا به پاس تلاش مستمر و خستگی ناپذیر برای احیای موسیقی کانون از دیگر بخش‌های جنبی این مهرواره بود.

گفتنی است مرحله کشوری «مهرواره سرود آفرینش» کانون  نیز  ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد و گروه‌های برتر کشوری، معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =