اعلام آمادگی فرماندار بناب برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستائی

در دیدار مدیرکل کانون استان و فرماندار بناب در خصوص راه‌اندازی کتابخانه سیار روستای مرکز شماره ۲ کانون این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش، مدیرکل کانون استان در این دیدار با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده و متنوع کانون در بناب، کودکان و نوجوانان این شهرستان را مستعد و علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی هنری دانست و موفقیت‌های به دست آمده توسط آنان در جشنواره‌های استانی و کشوری را دلیلی بر این ادعا عنوان نمود.

مدیرکل کانون استان با اشاره به تعداد روستاهای شهرستان بناب اظهار امیدواری کرد با همکاری مشارکت فرماندار این شهرستان به زودی شاهد آغاز به کار فعالیت‌های این مرکز سیار باشیم.

امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب نیز در این دیدار بر آمادگی کامل فرمانداری برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستائی تاکید و در عین حال توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان را از اولویت فرمانداری بناب دانست. در این دیدار «صحرائی» رییس شورای اسلامی شهرستان بناب نیز از آمادگی شورای اسلامی و شهرداری بناب برای واگذاری زمین جهت احداث مرکز شماره ۲ کانون خبر داد. وی با اشاره به زمین در نظر گرفته برای احداث مرکز شماره ۲ کانون بناب، از گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =