ضرورت توسعه فعالیت‌های کانون در بناب با راه‌اندازی دومین مرکز فرهنگی هنری

در دیدار «علی بینش» مدیر کل کانون استان و «صحرایی» رئیس شورای اسلامی شهر بناب در خصوص توسعه فعالیت‌های کانون در بناب بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، دراین دیدار علی بینش مدیر کل کانون استان با اشاره به تقاضای مکرر شهروندان به ویژه خانواده‌های و برای توسعه فعالیت‌های کانون، تاکید کرد: ساختمان فعلی کانون در بناب جوابگوی انتظارات شهروندان وعلاقه‌مندی کودکان و نوجوانان نبوده و نیاز به احداث و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری کانون در شهر بناب مورد نیاز است.

وی راه اندازی قسمت‌های نجوم، زیست شناسی، سالن سینمای کودک و نمایش وکارگاه‌های سفال و نقاشی را از جمله بخش‌های این مجتمع عنوان کرد که توسط کانون تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد. بینش از پیگیری‌ها وتلاش‌های مجدانه فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر بناب و مسئولین قدردانی کرد.

دراین دیدارکه معاون فرهنگی و اداری مالی و کارشناس حراست کانون استان و نیز مربی مسئول مرکز بناب حضور داشتند «صحرایی» رئیس شورای اسلامی شهربناب با قدردانی از نقش موثر کانون بناب در توسعه فعالیت‌های فرهنگی این شهر تاریخی، ازآمادگی کامل شورای اسلامی و شهرداری بناب برای هرگونه همکاری و واگذاری زمین جهت احداث مجتمع فرهنگی هنری کانون در بناب خبر داد. گفتنی است راه اندازی شعبه آنلاین کانون زبان ایران در بناب، تجهیز و تعمیرات ساختمان فعلی کانون در این شهرستان از دیگر مواردی بودند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =