داوران مهرواره سراسری سرود استان قم تعیین شدند

با نزدیک شدن به رویداد مهرواره سراسری سرود استان قم٬ حسن ندافی احکام داوران را امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم، نخستین مهرواره سرود آفرینش مرحله استانی، که ۱۲ دی ۱۳۹۸ در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی‌هنری کانون استان قم برگزار خواهد شد داوران خود را شناخت.

بر این اساس با حکم مدیرکل کانون استان قم، حسین شاهرخ‌وند، حامد داوری و مهدی قاسمی داوران نخستین مهرواره سرود آفرینش استان قم معرفی شدند.

حسین شاهرخ‌وند، سابقه تدریس آموزشگاهی ردیف موسیقی دستگاهی، تدریس در آموزشگاه نوا از سال ۱۳۷۶ تاکنون و آوا از سال ۱۳۹۴، تدریس در مکتب‌خانه میرزاعبداله به مدت شش سال از سال ۱۳۸۷، تدوین و تالیف کتاب نگرشی نو در یادگیری سه‌تار و تار، تشکیل و سرپرست گروه موسیقی مشکویه و اجراهای مختلف در شهرهای قم و تهران و شرکت در جشنواره‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.

حامد داوری، که از سال ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است، همکاری با شبکه استانی قم و شبکه جهانی هدهد و همکاری مشترک با سهیل مطیعا و همچنین فعال در موسیقی کودک و تیٔاتر، میکس و مسترینگ کنسرت گروه مهبد در تالار وحدت و تولید، آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ برای تعدادی از خوانندگان را در کارنامه خود دارد.

مهدی قاسمی، دانشجوی موسیقی و آواز ایرانی است که دیپلم موسیقی و رشته تخصصی آواز ایرانی را پشت سر گذاشته است. 

وی تا کنون مسئولیت امفی تاتر و مسئول امور هنری فرهنگسرای مجتمع شهید کلهری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی قم، عضو فعال انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان قم  و عضو هیئت مدیره انجمن، مسئول گروه کر بسیج هنرمندان استان قم و همچنین سابقه همکاری با خانه موسیقی ایران را داشته‌است.  ایشان همچنین سابقه تدریس آواز در بسیاری از آموزشگاه‌های موسیقی استان قم و کاشان را در کارنامه‌ هنری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =