کتاب «کودک ایرانی و اسباب‌بازی» کانون رونمایی شد

کتاب «کودک ایرانی و اسباب‌بازی؛ تحلیلی بر رفتار مصرف‌کننده» از تولیدات کانون پرورش فکری در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که از سوی شورای نظارت بر اسباب‌بازی، به نویسندگی سجاد خانی، مهدی ایزدخواه و محمد اسدی منتشر شده است، رونمایی شد.

ویدا ملکی درباره کتاب «کودک ایرانی و اسباب‌بازی» گفت: سعی کردیم چالش‌ها و آسیب‌هایی که در حوزه اسباب‌بازی وجود دارد را بررسی کنیم و در مجموعه تحقیقی و پژوهشی کودک ایرانی و اسباب‌بازی منعکس کنیم.

ایزدخواه، یکی از نویسندگان کتاب در مراسم رونمایی کتاب گفت: متاسفانه در حوزه صنایع فرهنگی اطلاعات بسیار کم است از همین رو، باید در این راه اطلاعات زیادی را جمع‌آوری کنیم و آن را در جامعه منعکس کنیم.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این آیین گفت: در دوره اخیر با مدیریت آقای فاضل نظری سعی کردیم میان حوزه‌های مختلف ارتباط برقرار کنیم. اولین آن کتاب شنیداری است با تیراژ قابل توجه‌ای منتشر شد و بعد کتاب و عروسک‌ها هم در آینده تولید خواهد شد.

روح‌الله کاظمی‌زاده درباره کتاب «کودک ایرانی و اسباب‌بازی» ادامه داد: این کتاب بیشتر برای پدران و مادران است و کسانی که مصرف کننده محصولات اسباب‌بازی هستند تا با راه و روش این حوزه آشنا شوند. البته به غیر از این کتاب برای سنین مختلف هم کتاب‌های زیادی در دست انتشار داریم.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =