ستاد گرامیداشت دهه فجر شمال استان اصفهان به میزبانی کانون پرورش فکری شماره دو کاشان برگزار شد

همزمان با چهل و دومین حلول بهار آزادی مرغک کانون در یکی از روستاهای توابع شهرستان کاشان به پرواز در می آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ایران محسوب می شود که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود.

در همین راستا معرفی انقلاب اسلامی و اهمیت ایام الله دهه فجر به کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نیازمند زبان خاص برای این مهم است که برای تحقق این مهم نخستین جلسه هماهنگی شادیانه فجر انقلاب و برگزاری گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شمال استان اصفهان در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دوکاشان تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مشایخی کارشناس فرهنگی اداره کل برگزار گردید ،پیرامون محل اجرا و نقش هر یک از مراکز در فرایند برنامه ریزی و اجرای برنامه بحث و گفتگو صورت گرفت که این برنامه با هدف افزایش نشاط اجتماعی در بین مخاطبان کودک و نوجوان مناطق محرم و ایجاد عدالت فرهنگی در بین آینده سازان توسط اداره کل کانون استان پیش بینی شده است .

در این نشست کلیه حاضران در راستای رسالتی که برای برزگداشت این ایام داشتند سعی کردند تا به گونه ای برنامه ریزی کنند که برنامه هایی که برای گرامیداشت این ایام برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود با بیان هنرمندانه و با استفاده از زبان هنر باشد تا اجرای این برنامه ها از تاثیرگذاری هرچه بیشتر برخوردار باشد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا برنامه ای با همکاری کتابخانه مرکز سیار روستایی نطنز و با همکاری مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری آران و بیدگل و شماره ۲و۱ کاشان در تاریخ بیستم بهمن مصادف با ایام الله دهه مبارک فجر با هدف بالا بردن نشاط اجتماعی در بین مخاطبان کودک و نوجوان مناطق محروم و همچنین ایجاد عدالت فرهنگی در بین آینده سازان برگزار شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =