کد خبر: 295145
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
تیم فوتسال آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کارکنان کانون شد

نخستین دوره مسابقه‌های فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قهرمانی کانون استان آذربایجان شرقی به پایان رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازی پایانی این مسابقه‌ها  روز سوم بهمن ١٣٩٨ به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسوولان ستادی و استانی در سالن شهید خزایی شهرستان چالوس برگزار شد.
تیم فوتسال کارکنان کانون استان آذربایجان شرقی در دیدار پایانی مقابل تیم کانون استان فارس به میدان رفت که در نهایت با ۳ گل بر این تیم غلبه کرد و به عنوان قهرمانی رسید و تیم فارس دوم شد.
هم‌چنین در مرحله رده‌بندی برای عنوان سومی دو تیم کارکنان حوزه ستادی کانون و استان کرمان برابر هم قرار گرفتند که تیم حوزه ستادی با چهار گل پیروز شد و به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.
بر اساس این گزارش تیم فوتسال کارکنان کانون استان آذربایجان شرقی در مرحله گروهی با برد مقابل تیم‌های فوتسال کانون لرستان و البرز به نیمه‌نهایی رسید و در این مرحله تیم حوزه ستادی را از پیش رو برداشت تا در نهایت با غلبه بر تیم کانون استان فارس رتبه‌ی اول این رقابت‌ها را به دست آورد.
هم‌چنین تیم کانون استان فارس نیز در مرحله گروهی بر تیم‌های خراسان رضوی و مازندران غلبه کرد و به مرحله نیمه‌نهایی رسید و در این مرحله نیز از سد تیم کرمان گذشت که در نهایت با شکست مقابل تیم آذربایجان شرقی به مقام دوم این رقابت‌ها رسید.
در همین حال تیم کارکنان حوزه ستادی تهران نیز در مرحله گروهی با تیم‌های اردبیل و کرمانشاه رقابت کرد و با پیروزی مقابل آن‌ها به نیمه‌نهایی رسید تا در این مرحله به مصاف تیم آذربایجان شرقی برود و پس از شکست مقابل این تیم حریف تیم کرمان در مرحله رده‌بندی شد.


اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان کانون با حضور ۱۲ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، خراسان رضوی، سمنان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، یزد و حوزه ستادی طی روزهای ۲۹ دی تا ۳ بهمن ۱۳۹۸ در چالوس استان مازندران برگزار شد.
بر همین اساس روز سوم اسفند طی آیینی پس از بازی‌ پایانی، جوایز تیم‌های برتر با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون، معاون فرماندار و رییس هیات فوتبال چالوس، مدیران کل کانون استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، اردبیل و مازندران اهدا شد تا پرونده اولین دوره از مسابقات سراسری فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =