برگزاری نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی فجر در مجتمع کانون زاهدان

نخستین نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی فجر با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و کارشناسان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، با حضور کارشناسان و همکاران ستادی نخستین نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه‌ی فجر در کانون استان برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان با تبریک در پیش رو بودن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران، به عنوان ملتی که سرنوشت خود را آگاهانه انتخاب کرد، در برابر ستم ایستاد و در این راه مشکلات فراوانی را تحمل کرد که با بصیرت می‌توانند از این مرحله هم به سلامت عبور کنند.

مسعود خاکسفیدی در دامه افزود: پرورش فکر کودکان و نوجوانان بر عهده‌ی ماست و ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ویژه‌برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی دستاوردها را به آنان منتقل کنیم.

وی در پایان با تشکر از طرح دیدگاه و برنامه‌های پیشنهادی همکاران، بر استفاده‌ی بهینه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های با کیفیت و در عین حال موثر می‌تواند ما را در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب یاری رساند.

قابل ذکر است پیش از سخنان سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، همکاران حاضر در جلسه پیشنهادهای خود را ارایه کردند تا در نشست‌های آتی مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =