نشست کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای کارگروه در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان ضمن خیرمقدم به مهمانان، عنوان کرد: با همت همه‌ی دستگاه‌های مشارکت کننده، کارگروه کودک و نوجوان و برنامه‌های آن، می‌تواند مورد قبول مخاطبان کودک و نوجوان ما قرار بگیرد.

مسعود خاکسفیدی در ادامه «جذابیت و تنوع» را دو ویژگی مهم برنامه‌ها دانست که باید مورد توجه قرار بگیرد و در ادامه افزود: موارد بسیاری وجود دارد که برای بزرگ‌ترها دارای جذابیت فراوانی است اما کودک و نوجوان را به خود جذب نمی‌کند پس باید توجه داشته باشیم که برای همه‌ی سلیقه‌های مخاطبان برنامه‌ریزی کنیم.

وی هم‌چنین آمادگی کانون و کارشناسان آن را برای همکاری در برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی با دیگر ادارات و سازمان‌ها اعلام و اظهار امیدواری کرد: برنامه‌ها در چهارچوب معینی ارایه شود که تاثیرگذار باشد و کارگروه کودک و نوجوان رسالت خود را انجام دهد.

پس از سخنان خاکسفیدی، نمایندگانی از ادارات کل آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی استان، محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌های خود را ارایه دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =