کد خبر: 295254
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
انتصاب مدیر کانون زبان استان خوزستان

مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی جمشید افشانی را به عنوان مدیر کانون زبان استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان و حفظ شأنیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»

رییس کانون زبان همچنین با اهدا لوحی از زحمات مسعود ورناصری، مدیر پیشین استان خوزستان که از شهریور ماه سال ۱۳۹۴ در این استان مشغول به فعالیت بود، قدردانی کرد.

مصطفی مومنی در این مراسم با اشاره به قدمت ۹۰ ساله کانون زبان گفت: کانون زبان در ۳۱ استان کشور ۳۰۰ شعبه دارد که ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان آن سالیانه به بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار زبان‌آموز خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که در کانون زبان ایران تمرکز فقط بر آموزش زبان انگلیسی نیست افزود: در حال حاضر در شعبه‌ها و مراکز کانون زبان، به علاقه‌مندان آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و فارسی برای غیرفارسی زبان‌ها، خدمات ارائه می‌شود.

مومنی در ادامه به تفاوت تعداد آموزش زبان‌های مختلف در برخی مراکز کانون اشاره کرد و گفت: این تفاوت‌ها ناشی از کمبود کادر علمی و مدرس است.

وی مهارت‌افزایی را یکی از اهداف اصلی کانون زبان برشمرد و عنوان کرد: بر همین اساس کانون زبان ایران در شهرهای کوچک نیز مراکز آموزشی راه‌اندازی کرده است و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

یادآوری می‌شود افشانی دانش‌آموختۀ رشتۀ کامپیوتر در مقطع دکتری است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون معاون پارک علم و فناوری استان خوزستان و همچنین مدیر گروه فناوری اطلاعات، مدیر برنامه‌ریزی آموزشی، مدیر اجرایی، مشاور و... را در سازمان‌ها و بخش‌های مختلف برعهده داشته است. وی سابقۀ تدریس در دانشگاه را نیز دارد و تالیف چندین کتاب در سوابق پژوهشی وی به چشم می‌خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =