کد خبر: 295346
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
بازدید 284
«کلوچه‌های خدا» در رفسنجان روی صحنه می‌رود

نمایش کلوچه‌های خدا به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در دهه فجر برای عموم مخاطبان روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان نمایش «کلوچه‌های خدا » کاری از گروه هنری ایلیا را در ایام مبارک فجر در پلاتوی مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان واقع در چهار راه آذر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه ۹۸ اجرا خواهد کرد.

این در حالی است که، سانس‌های صبح این نمایش که برنده شش جایزه از بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان سال ۹۵ بوده است، برای مدارس است و خانواده‌ها و عموم می‌توانند برای دیدن این نمایش سانس‌های عصر را انتخاب کنند و همچنین از نمایشگاه«از تبار باران»، که شامل ۲۹ تابلوی دست‌ساز اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با موضوع زندگی شهدای شاخص استان است هم در کنار اجرای نمایش «کلوچه‌های خدا» بازدید کنند.

همچنین روز جمعه ۱۸ بهمن ۹۸ گروه نمایش «کلوچه‌های خدا» پیک امیدِ اردوی جهادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان را همراهی خواهند کرد و برای بچه‌های روستای کم برخوردار خنامان اجرا خواهند داشت.

بر همین اساس، این گروه نمایش شنبه ۱۹ بهمن ۹۸ در شهر سرچشمه حاضر می‌شوند و با دو اجرا در صبح برای دختران و پسران و با یک اجرای بعدازظهر برای خانواده‌ها کار خود را ادامه می‌دهند.

بنابر این خبر، این نمایش بر اساس داستانی از کلر ژوبرت و با نویسندگی، طراحی و کارگردانی آرش شریف‌زاده و آهنگ‌سازی فرید نوایی ساخته شده است و همچنین شاعر این نمایش مهدی فرشیدی سپهر، طراح صحنه و ساخت عروسک آن را مژده ذکریاپور به عهده داشته است.

یادآور می‌شود، در نهایت این نمایش با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت شهرداری، آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی و فرمانداری رفسنجان و مجتمع مس سرچشمه با ۲۵ اجرا در شهرستان رفسنجان و سرچشمه به کار خود پایان می‌دهد.

و تلفن جهت اطلاع از سانس‌ها و رزرو بلیط این نمایش هم روی پوستر نمایش درج شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =