حضور پرشورکودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در «استقبال ازآفتاب»

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای ویژه برنامه‌های استقبال از آفتاب نخستین روز از دهه مبارک فجر را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان شرقی همزمان با ۱۲ بهمن ماه، سالروز طلیعه بهار شکوهمند انقلاب اسلامی مراکز فرهنگی هنری کانون در تبریز و شهرهای استان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را در گرامیداشت این روز فرخنده اجرا کردند.

کودکان و نوجوانان عضو کانون ملکان نیز با حضور در مراسم استقبال از آفتاب و نیز غبارروبی مزار شهدا با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت مجدد کردند.

این مراسم در آذرشهر نیز با همکاری و مشارکت کانون این شهرستان برگزارشد. همچنین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در تبریز با دعوت از دانش‌آموزان مدارس و اجرای فعالیت‌های جذاب فرهنگی هنری نخستین روز از دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

این برنامه در مراکز فرهنگی هنری شماره ۱، ۳، ۵، ۶ و مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز با شور و نشاطی خاص برگزار شد. معرفی شخصیت سپهبد شهید  قاسم سلیمانی، اجرای نمایش خلاق، مسابقه، خاطره‌گویی و معرفی وقایع دوران انقلاب شکوهمند اسلامی ازجمله برنامه‌های برگزار شده به  همین  مناسبت بود.

در همین روز مراکز کانون در شهرهای بستان‌آباد و میانه و مراغه نیز با اجرای جذاب میزبان دانش‌آموزان مدارس بودند. کتابخانه‌های سیارشهری و روستائی کانون در تبریز، هادیشهر و ورزقان با حضور در مدارس مناطق محروم و روستائی و در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری نخستین روز از دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

گفتنی است کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه‌های گسترده‌ای را به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =