کد خبر: 295772
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
بازدید 1478
  امداد فرهنگی کانون استان گیلان در املش

کاروان پیک‌امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با ویژه‌برنامه‌های فجرانه خود به میهمانی دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی فاطمیه (س) شهرستان املش رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، دومین ویژه‌برنامه‌ی کاروان پیک‌امید کانون استان گیلان در چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی، با سفر به شهرستان املش و امداد فرهنگی  در مدرسه فاطمیه(س) همراه شد.

طی این حرکت فرهنگی که در راستای خدمات‌رسانی کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری صورت‌گرفت، با تشریح اهداف برگزاری این طرح از کارشناس‌مسئول فرهنگی کانون استان گیلان آغازشد.

اکرم السادات حسینی، کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان گیلان

اکرم‌ السادات‌حسینی در این‌میان با ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان و نوجوانان بخش املش، از اولویت‌های کانون در اجرای طرح«‌امداد فرهنگی» برای حاضران سخن‌گفت و تحقق عدالت فرهنگی را مهم‌ترین این اهداف خواند.

برپایه این گزارش، خوش‌آمدگویی مدیر مدرسه به کانونی‌ها، اجرای مسابقه حضوری، قصه‌گویی و آموزش کاردستی از سوی مربیان و هنرنمایی اعضای گروه سرود کانون  پرورش فکری املش، ازدیگربرنامه‌های این روز بود که با اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان و هدیه کتاب به کتاب‌خانه این مدرسه همراه‌شد.

شایان‌ذکر است،  سفر پیک امید و امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و  با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، فرهنگ‌ ‌وارشاد اسلامی وحضور بخشدار بخش‌املش صورت‌گرفت.

اجرای سرود اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون املش
آموزش کاردستی با بهره گیری از شیوه« کاغذ و تا»
قصه‌گویی مربی فرهنگی کانون املش
اجرای مسابقه حضوری
اهدای کتاب به کتابخانه مدرسه شبانه روزی فاطمیه (س)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =