کد خبر: 295820
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
بازدید 673
کارگاه علمی، فناوری نانو افتتاح شد

کارگاه علمی فناوری نانو در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان بازگشایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کارگاه علمی با محوریت فناوری نانو در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کرمان از سوی محسن روحی مدیرکل و با حضور نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۲۱ بهمن ۹۸ افتتاح شد.

بنابر این خبر، در این کارگاه با آزمایش‌های ساده و جذاب، بازی و نمایش فیلم به صورت عملی به توضیح و نمایش مقیاس بسیار کوچک نانومتر در پدیده‌ها و مسائل روزمره و کاربرد آن برای کودکان و نوجوانان پرداخته می‌شود.

این در حالی است که‌، فیروزه دانافر دکترای مهندسی‌شیمی و محمد رضازاده‌مهرجو دکترای مهندسی برق، مدرسان این کارگاه، دانش‌پژوه را به صورت فعال در مبادله اطلاعات و تجربه شریک می‌کنند، کسب مهارت مشاهده دقیق و یافتن ارتباط منطقی بین مشاهده و دانسته‌ها، درک بهتر حقایق و مفاهیم علمی، فعال شدن علاقه، قوه یادگیری و ایجاد هیجان خواهد بود.

کارگاه عملی آموزش علم نانو که از علوم بین‌رشته‌ای و جدید است، تابستان ۹۸ به صورت کارگاه ویژه در ۱۲ جلسه در مرکزفرهنگی‌هنری شماره دو و شش شهر کرمان و برای پوشش مخاطبان بیشتر در سطح استان، به صورت سمینارهای یک روزه به دعوت دیگر مراکز فرهنگی‌هنری برگزار شد و هم اکنون به صورت ثابت در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان به مناسبت دهه فجر راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =