ویژه برنامه جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در شمال شهر اصفهان اجرا شد

به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی روز یکشنبه 20 بهمن ماه در منطقه دارک و زینبیه با حضور حدود ۱۸۰ دانش آموز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای حافظ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت ایام الله دهه فجر و با هدف بازخوانی رویداد بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در فرهنگسرای حافظ برگزار شد.

این برنامه در راستای اجرای سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبنی بر برگزاری جشن های بزرگداشت انقلاب اسلامی در مناطق محروم امسال توسط کمیته کودک و نوجوان در روز یکشنبه 20 بهمن ماه در منطقه محروم دارک و زینبیه اصفهان برگزار شد.

همچنین در این برنامه از فرزندان شهدای مدافع حرم، خانواده شهید آقادادی و خانواده توکلی، جانباز هشت سال دفاع مقدس که ساکن مناطق محروم اصفهان بودند نیز تجلیل به عمل آمد.

این جشن با حضور حدود ۱۸۰ دانش آموز ‌کم برخوردار اجرا شد که در این ویژه برنامه همراه با اجرای نمایش، سرود، دکلمه و مسابقه برگزار شد و در پایان نیز پک های فرهنگی به تعدادی از دانش آموز شرکت کننده در برنامه به عنوان جایزه اهداء شد تا باردیگر لحظات شاد و با نشاطی را همراه با لبخند برلبان معصوم این کودکان و نوجوانان شاهد باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =