«معرفی کتاب» فعالیت مهم فرهنگی در کانون پرورش فکری سیسستان و بلوچستان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان با برپایی کارگاه‌های خلاق در دهه‌ی فجر کتاب‌های انقلاب را به کودکان و نوجوانان معرفی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، معرفی کتاب‌های انقلابی در مراکز فرهنگی‌هنری استان  برگزار شد.

کتاب‌خوانی، به عنوان اصلی‌ترین فعالیت کانون که دیگر فعالیت‌ها به نوعی در خدمت آن قرار می‌گیرد، اهمیت ویژه‌ای در پروش تفکر کودکان دارد و دوستی با کتاب دنیاهای تازه‌ای را مقابل آنان می‌گذارد.

در این میان مربیان، به عنوان حلقه‌ی اتصال اعضا و کتاب، نقش مهمی در این زمینه دارند که طراحی طرح‌های خلاق کتاب‌خوانی یکی از ابزارهای مهم آنان برای رسیدن به این هدف اساسی است که امسال نیز در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با بهره‌گیری از این شیوه کودکان و نوجوانان بسیاری با کتاب‌ها همنشین شدند.

در همین راستا هم‌زمان با روزهای پیروزی انقلاب همکاران کارگاه‌های معرفی کتاب را برای اعضا و دانش‌آموزان برگزار کردند و در این کارگاه‌ها کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی را به مخاطبان کودک و نوجوان خود معرفی کردند.

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شماره یک ایرانشهر، بزمان، بمپور، بنجار، چابهار، دلگان، شماره یک و دو زابل، شماره دو و چهار زاهدان، زهک، کنارک، میرجاوه، نیکشهر، نیمروز و هامون از جمله مراکزی بودند که این کارگاه فرهنگی را برای اعضا برگزار کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =