کد خبر: 296174
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
بازدید 305
اکران فیلم ضربه فنی در کانون پرورش فکری گالیکش

فیلم‌ سینمایی «ضربه فنی» تازه‌ترین تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، که با استقبال خوب مخاطبین روبرو شده بود برای نوجوانان شهرستان گالیکش اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، این فیلم که یکی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ است به درخواست مسئولین مدارس این شهرستان در روزهای ۲۸ ،۲۹و۳۰ بهمن‌ماه، برای دانش آموزان به‌روی پرده رفت.

به گفته‌ی سیده محدثه حسینی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون گالیکش، در چند نوبت اکران این فیلم، بیش از ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر به تماشای این فیلم در سالن کانون این شهرستان نشستند.

گفتنی‌است فیلم ضربه فنی درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود!

این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا، سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بوده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در نظر دارد که با تجهیز و فعال کردن سالن‌های مراکز کانون، فیلم‌ها و نمایش‌های  خود را برای کودکان و نوجوانان سراسر استان به نمایش بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =