کد خبر: 296415
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
بازدید 810
"تعطیلات نوروز را در خانه بازی سازی کنیم"

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: این نوروز را در خانه بمانیم و بازی سازی کنیم، بیایید این بهار را شادتر از همه بهارهایی که داشته ایم کنار هم بمانیم تا ارمغانش سلامتی و شادی برای همه باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان با اشاره به اینکه هر تهدیدی را می توان به فرصت تبدیل کرد و باتوجه به اینکه در روزهای بسیار سختی قرار داریم و شیوع بیماری کرونا نیز مشکلات و مسائل زیادی را برای همه جامعه به وجود آورده است اظهار داشت: ما می توانیم از این رویداد پیش آمده که باعث شده تا تمام اعضاء خانواده در خانه بمانند برای گذراندن وقت بیشتری بایکدیگر استفاده کنیم و لحظات شاد و خوبی را به وجود آوریم و از این فرصت برای تعمیق بیشتر روابط خانوادگی استفاده کنیم.

وی در ادامه با عنوان اینکه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سال ۹۹ را با نویدی تازه آغاز می کند خاطر نشان شد: این نوروز را در خانه بمانیم و بازی سازی کنیم، بیایید این بهار را شادتر از همه بهارهایی که داشته ایم کنار هم بمانیم تا ارمغانش سلامتی و شادی برای همه باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه یادآور شد: باتوجه به اینکه در برهه کنونی خانواده ها باید در خانه بمانند و ایام نوروز نیز پیش رو است در همین راستا نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این فرصت استفاده کرده است و جهت عمل به وظایف ذاتی خود و به عنوان یار همیشه همراه کودکان و نوجوانان طرحی را با عنوان "تعطیلات نوروز را در خانه بازی سازی کنیم" ویژه خانواده ها و فرزندان کودک و نوجوان آنان در ایام نوروز 99 طراحی کرده است.

سید محمد قلمکاریان ادامه داد: در همین راستا خانواده ها می توانند بازی جدیدی را طراحی کنند و با فرزندان خود اجرا کنند یا اینکه با تغییر بازی ها، طرح هایی تازه خلق کنند تا بتوانند بازی ها را در خانه و در کانون گرم و صمیمی خانواده خود اجرا کنند و طرح ها و ایده های خود را برای کانون پرورش فکری ارسال کنند تا به بهترین و برترین بازی ها و ایدهای سرگرمی جوایزی توسط کانون پرورش فکری اهدا شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند انواع بازی های حرکتی و مهارتی، فکری، دیجیتالی و.... را طراحی و اجرا نمایند این بازی ها می تواند فردی یا گروهی طراحی و اجرا شود و پس از طراحی و آماده سازی بازی ها خانواده از این بازی ها فیلمی با مدت زمان 90 ثانیه الی 2 دقیقه تهیه و به آدرس  peykomid99@gmail.com ارسال نمایند.

سید محمد قلمکاریان در ادامه اضافه کرد: کلیه دانش آموزان 7 الی 15 سال با مشارکت اعضاء خانواده خود می توانند در این طرح شرکت کنند و همچنین لازم به توضیح است که آثار ارسالی باید دارای نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نام بازی، تعداد شرکت کتنده و گروه سنی باشد و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان فروردین ماه 1399 است.

وی در ادامه بیان کرد: پس از اتمام زمان و بررسی بازی ها طی مراسمی از برگزیدگان این طرح نیز تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =