تفاهم‌نامه برپایی موزه‌های تخصصی کودک و نوجوان و اجرای طرح گردشگری کودک

در دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان آذربایجان شرقی، بر استفاده از ظرفیت های متقابل و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، در این دیدار علی بینش با تبریک انتصاب احمد حمزه‌زاده مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، این انتصاب را فرصت مناسبی برای هم افزایی و توسعه فعالیت‌های مشترک در راستای اهداف و وظایف کانون و میراث فرهنگی عنوان کرد.

وی با اشاره به بخشی از این ظرفیت‌ها، فعالیت‌های کانون در عرصه حفظ و مراقبت از میراث فرهنگی، حضور موثر کودکان و نوجوانان در زمینه تولیدات صنایع دستی و نیز توسعه فرهنگ گردشگری را ازجمله مواردی اعلام کرد که می‌توان با هم‌افزایی بیشتر آن را محقق نمود.

حمزه‌زاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز با بیان اینکه کانون و میراث فرهنگی مشترکات بسیاری برای اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری دارند، بر آمادگی مجموعه میراث فرهنگی استان در زمینه توسعه فعالیت‌های مشترک تاکید کرد.

در این دیدار مقرر شد پس از بررسی‌های کارشناسی در اسرع وقت تفاهم‌نامه‌ای بین این دونهاد درخصوص برپایی موزه تخصصی کودک و نوجوان و اجرای طرح گردشگری کودک منعقد گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =